top of page

ANYTIME aktivační kampaň

BRIEF

S omezeným rozpočtem přinášíme myšlenku brand aktivace, abychom oslovili co nejvíce lidí z cílové skupiny. Nestačí jen "dostat" lidi do auta, jejich první zkušenost se značkou musí být zážitkem, který si budou pamatovat a o kterém budou vyprávět svým přátelům.

#eventmarketing #creative #concepts #eventproduction #brandactivation

2020-10-13 15.53.10.jpg

ŘEŠENÍ

Kreativní koncept únikové hry kombinující offline a online aktivity.  Od A do Z dohromady s UX a UI. Proč úniková hra?

- Zážitek značky na pomezí "únikové hry", zahrnující bojové hry a zábavný výlet.
- Jedinečný koncept, který ještě nikdo nevynesl ven.
- Pomocí aplikace si můžete s přáteli půjčit auto a spustit zábavnou příběhovou hru, ve které musíte řešit hádanky, luštit šifry a cestovat po Praze autem.
- Jak se pohybujete příběhem, poznáváte zajímavá místa v Praze a zároveň Anytime car a výhody jeho pronájmu.

V ČÍSLECH

1.

použití únikové hry
jako prezentace značky
na trhu

1

jedinečný příběh

počet
hráčů

bottom of page