AVON Summer Konference

Brief:

Obchodní zástupci společnosti Avon se scházejí každý rok v září, aby zjistili, jaké jsou výsledky a na co je třeba se zaměřit před finálovou a nejdůležitější sezónou roku. Musí být motivováni, cítit se hýčkaní. Musí o ně být postaráno tak, aby v sobě probudili chuť a motivaci 

dosáhnout co nejlepších výsledků. Vytvořte půl denní konferenci se zajímavou show, která v nich toto probudí.

idea making & concept

graphic spatial design

direction & dramaturgy

B2B events

Řešení :

K dispozici byly 3 novinky, mezi nimi i nové uvedení parfému Maxima a Maxime. Ambasadorkou parfému byla Dara Rolins - hlavní tvář kampaní Avon, obdivovaná mnoha přítomnými dámami.

Rozhodli jsme se pracovat s Maximem a maximalizovat vše, co bylo  možné. I další uvedení na trh jsme spojili s hlavním tématem - "Rozpal to (v sobě) na Maximum" .

Konference začala zahajovacím videem - tmavě černá obrazovka představující nic, malou jiskru a plamen vycházející z ní, který ukazuje, jak se jen malá jiskra může rozhořet ve velký plamen. Symbolizující, že vše začíná od 0, z ničeho. Ale každá dáma v místnosti má tuto malou jiskru sama v sobě, kterou je třeba najít a rozzářit na maximum.

Průběh konference byl obohacen o tři show. Uvedení parfému Maxima, na dámy přenesl symbol dvou gladiátorů bojujících za laskavost bohyně - Dary. Druhou show představující nové spuštění Max Lip Powder bylo energické živé představení bubeníků ve spojení s akrobatickým tancem, barevným pudrem a 3D TV show šitou na míru pro tuto akci. Avon uváděl také novou „zelenou“ nabídku produktů Distillery , kterou jsme představili ve zvláštním koutku v hale, z přírodních materiálů a videem, které představovalo nejšetrnější způsob péče o sebe a okolí. Na základě prvků "mindfulness" v kombinaci s klidem obrázků z přírody byli všichni účastníci vyzváni, aby si pohodlně sedli a nechali si dobít energii pro maximální možný výsledek v daný rok.

Konference byla zakončena závěrečným videem s hlavním poselstvím - jakmile najdete jiskru, vezměte ji, spojte se se všemi kolem sebe, kteří ji mají také a rozhořte ji, protože každý z vás a společně může být do konce roku tím nejlepším týmem. Výsledek Čechů nebo Slováků může pak porazit zbytek světa.

V číslech:

600

účastníků

2

na míru vyráběné promo koutky

4

show šité na míru

60

hodin přípravy 3D grafiky

Extroverts logo