top of page

AVON Summer Konference

BRIEF

Obchodní zástupci Avonu se každoročně v září scházejí, aby zjistili, jaké jsou výsledky a na co je třeba se zaměřit před závěrečnou a nejdůležitější sezónou roku. Potřebují být motivováni, cítit se hýčkáni a opečováváni a potřebují se semknout, aby vložili vše, co je v nich, a přinesli co nejlepší výsledky. 

#ideamaking #concept #graphicdesign #spatialdesign #event #eventproduction

ŘEŠENÍ

Na trh přichází nový parfém Maxima a Maxime. Je spojen s Darou Rolins - hlavní tváří kampaní Avonu, která je u dam také oblíbená. Rozhodli jsme se pracovat s Maximem a Maximalizovat vše, co je možné. Také jsme vzali další launche a propojili je hlavním tématem - "Rozpal to (v sobě) na Maximum". Konference začala úvodním videem - temně černá obrazovka představující nic, malá jiskra a z ní šlehající plamínek, kde bylo ukázáno, jak jen malá jiskra může zažehnout plamen. Symbolizuje to, že vše začíná od nuly, od ničeho. Každá z dam v místnosti má v sobě tuto malou jiskru, kterou je třeba najít, pečovat o ni a využít její potenciál na maximum. Průběh přehlídky obohatila tři vystoupení. Uvedení parfému Maxima bylo na dámy přeneseno symbolem dvou gladiátorů bojujících o přízeň bohyně - Dary. Druhou show prezentující uvedení nového pudru na rty Max Lip Powder bylo energické vystoupení živých bubeníků, akrobatický tanec, led obrazovka s 3D show ušitá na míru této akci. Avon také přicházel s novou "zelenou" řadou výrobků Distillery, kterou jsme prezentovali speciálním koutkem v sále z přírodních materiálů, ale také videem na obrazovce představujícím šetrný způsob péče o sebe sama. Na základě prvků z mindfulness v kombinaci s klidem obrazů z přírody byli všichni účastníci vyzváni, aby se pohodlně usadili a nechali se nabít energií pro maximální možný výsledek do konce roku. Během konference bylo ještě mnoho překvapení - ale víte, jak je to s překvapeními (nemluví se o nich). Konferenci uzavřelo závěrečné video - umocnění úvodní show. Hlavní poselství - jakmile najdete svou jiskru, chyťte ji, spojte se se všemi kolem sebe a rozpalte ji dál, protože všichni dohromady můžete být do konce roku nejlepší tým a výsledek Čechů nebo Slováků může porazit zbytek světa.

V ČÍSLECH

600

účastníků

4

show šité na míru

60

hodin příprav 3D grafiky

2

na míru vyráběné promo koutky

bottom of page