Udělování BA AWARDS 2018

Brief:

Vytvořte koncept odměňování nejlepších kosmetických poradců pro značky L'Oréal Lux (Giorgio Armani, Lancome, YSL atd.), které jim pomohou zůstat motivovaní a cítit se uznaní.

experiential marketing

strategy & consulting

graphic & spatial design

event production

Řešení:

Přinesli jsme myšlenku vytvoření dvoudenní akce, kde by se každý, kdo dosáhl cílů v loňském roce, mohl těšit z pocitu hýčkání a odměny. Ubytování přímo v centru Prahy, transfer limuzínou, welcome drink v historickém a luxusním Lancome Institutu. Po soukromé prohlídce Polaroid Tour po skrytých pražských špercích se soukromými průvodci byl připraven gala večer. Večeře měla představit a vyhodnotit nejlepší poradce ze všech, kteří dosáhli a přesáhli nastavené cíle. Večer byl doprovázen hrou na klavír a lidé byli překvapeni příchodem generálního ředitele divize, který dorazil zejména pro tento večer z Francie. Večer se konal ve skrytém sklepě pod Václavským náměstím. Toto místo je historickým sklepem a jeskyní, které bylo domovem pro mnoho významných umělců a má tak obrovskou historii stejně jako značky, které mají tuto noc na místě tento event. Účastníci byli ohromeni prostorem a večeří o 5 chodech.

TOP 5 dostali dárek na ráno - skutečná snídaně u Tiffanyho v Pařížské ulici. Jiní byli vyzváni, aby pokračovali ve vzdělávacím centru Nespresso a nabídli jsme jim pohled za oponu další luxusní značky. Ukázali jsme jim jak Nespresso nabízí své luxusní služby a co se mohou od sebe navzájem učit. Všichni pozvaní pokračovali ve vzdělávací akademii Kérastase, aby si promluvili o luxusním vlasovém servisu, a zakončili krátkým workshopem o tom, jak se vyhnout stresovému světu, který je dnes všude kolem nás. Závěrečná část programu byl oběd a všichni odešli uvolněni a plní energie na příští rok.

V číslech:

92

účastníků

5

Snídaní u Tiffanyho

100%

spokojenost všech účastníků a překonání  očekávání

Extroverts logo