BAKER McKENZIE 30 LET - VIP B2B Event
BRIEF
Pro výročí 30 let působení na českém trhu chtěla mezinárodní advokátní kancelář Baker
McKenzie připravit exkluzivní event, na kterém se svými klienty patřičně oslaví kulaté výročí.
#kreativa #koncepty #staging #produkce
ŘEŠENÍ
Vytváříme koncept s názvem "Pravda nebo ne?" s hashtagem #authenticitythroughduediligence k aktivaci zákazníků Baker Mckenzie prostřednictvím engegementu. Aktivity představily hlavní principy advokátní praxe, tedy hledání pravdy a kreativních řešení a nalézání nepravdy. Přinesli jsme tak na večerkoncept, které pomohlo advokátům a právníkům najít další téma, o kterém by mohli hovořit s 200 klienty v místě a upevnit jejich vztahy.
Hosté si mohli vyzkoušet 4 hlavní a 2 vedlejší aktivity:
● Myslíte si, že poznáte pravé šampaňské?
Hosté porovnávali vzorek šampaňského a francouzského sektu Crémant. Cílem bylo poukázat na šampaňské.
● Který vzorek má vyšší cenu?
Hosté měli možnost vidět, zkoušet a hádat, ketrý z 2 vzorků šperků byl dražší. Prsten stál kolem 1 milionu Kč, náušnice asi polovinu.
● Kterou báseň napsala umělá inteligence?
Hosté zkoumali dvě básně, z nichž jednu napsal William Shakespeare a přeložil Martin Hilsky a druhou vytvořil AI.
● Který koňak je nejstarší?
Madame Cognac & Šampaňské Tereza Franc představila hostům 3 vzorky a úkolem bylo objevit nejstarší koňak bez poznámek na lahvích.
Návštěvníci akce si navíc mohli vyzkoušet detektor lži a tvůrčí činnost prostřednictvim aktivity Dotkněte se technologie. Byla zde možnost pohrát si s barevnou vodou a změnit vzhled firemního loga v reálném čase.
Připravili jsme také možnost navštívit výstavu skla a před koncem večečra byl vyhlášen vítěz soutěže.
Dějištěm akce bylo Uměleckoprůmyslové muzeum a moderovala ji Daniela Brzobohatá. O hudební vstup se postarali operní pěvkyně Bella Adamová a saxofonista Saxokid.
V ČÍSLECH