L’Oréal - Konference ENIGMA

Brief:

Pravidelné výroční setkání zástupců obchodního a marketingového oddělení. Cílem bylo shrnout rok 2016, motivovat na rok 2017, poděkovat, učinit tuto konferenci nezapomenutelnou a překonat úžasný vánoční večírek.

experiential marketing

graphic & spatialdesign

direction & dramaturgy

digital & social

event production

strategy & consulting

Řešení:

Přinesli jsme oslavu, poděkování, ale také pracovní setkání. Lidé byli zapojeni, baveni, překvapeni a chtěli jsme se tím díky značce dostat co nejvíce pod kůži. Odpolední konferenci jsme připravili jako upoutávku na večer. Dekorace a duch přednášek měl podprahovou linii tajemství v duchu „nikdy nevíš, co by se mohlo stát dál ...“ Vrcholový management jsme představili ve stylových kapucích a maskách Carminy Burany. Vizuálně jsme sjednotili prezentace. Tok prezentací záměrně narušovali tanečníci scénickým tancem, jehož vyvrcholením byla exploze pozvánek na večerní párty. Kdokoli chtěl vědět víc, musel přijít na to, že podrobnosti byly napsány neviditelným inkoustem. Speciální laser na jeho přečtení byl součastí coffee breaku. 

Večeře se konala v opušteném historickém sklepě urpstřed velkého neosvětleného pole. Klienty vítali bledý a nic neříkající strážci sklepa v kápích. Šatnu nahradila neviditelná ruka v bílé rukavici v díře mohutného závěsu, uvítací nápoj svítil ve tmě. Sedělo se u dlouhé, témeř nekonečné tabule a servírovalo se v motýlku a bílých rukavicích.. Všichni se chovali záhadně, měli zakázané mluvit. Gala večeře byla připravena ve stylu - "nikdy nevíte, co se může stát" / očekávat. Jednalo se o kombinaci netradičních chutí podávaných na netradičních věcech (fotorámeček, polévka v cocktailové skleničce na Martiny, atd.). Program byl aktivitami mezi každým z 5ti chodů. Např. řečí GM, který mluvil s lidmi, aniž by otevřel ústa (proslov, který jsme sepsali a nahráli ve studiu se na místě nic netušícím jen spustil z reproduktorů). Pak dostali všichni starodávný klíč k pokladu, který mohli použít k otevření pokladnice ve středu místnosti. Pouze jeden klíč byl správný. Odměnou byli věci, které se nedají koupit (snídaně od nadřízeného, HO dle výběru navíc, a pod). Vrcholem večera se zdála být housliska v masce, ale její výkon byl schválně přerušen rozbití skla na podnose, na co navázal nástup tanečníků. Ti předvedli nevšední taneční zážitek plný výbušných emocí, souboje, hněvu a vítězství. Tančili nad hlavami a na stolech, všude kolem hostů tak, aby je co nejvíc vtáhli do děje. Tanec skončil odhalením „pokladu“, což byly zlaté krabice se šampaňským Moet Chandon, jako dárek pro všechny zúčastněné.

V číslech:

500

130

23

hodin produkce a příprav

účastníků

stránek večerního scenáře

6

4

Record

chodů připraveno na míru pro tento večer známymi šéfkuchaři

úžasní kuchaři spolupracující právě pro tento projekt

v počtu poděkování za produkci eventu po jeho realizaci

Extroverts logo