DIRECT POJIŠŤOVNA
Peklo v lednici
BRONZE ADC Creative Awards 2017
BRIEF
Klient - pojišťovna může pojistit vše. Jak na vše poukážete guerillovou kampaní? Ukázali jsme jeden typ možného pojištění, o kterém jsme si mysleli, že lidi dojme. Potřebovali jsme najít veřejné místo, kde bychom mohli ukázat, co se stane, když si nedáte pozor.
#digital #graphicdesign #spatialdesign #strategy #constulting #experimental #marketing #eventproduction
ŘEŠENÍ
V odjezdové hale pražského hlavního nádraží jsme přes noc nainstalovali speciálně navrženou lednici. Lednice simuluje "malý domácí blackout", jinými slovy, co se stane s potravinami v chladicím prostoru, pokud dojde k výpadku proudu. Během tří týdnů se v lednici projevila postupná destrukce celé řady potravin. To, co se děje uvnitř i vně lednice, jsme natáčeli nonstop a záběry tří kamer jsme streamovali na mikrostránku "Peklo v lednici". Aktivity spojené s tímto projektem se kromě veřejného prostoru objevily také na sociálních sítích. Outbreak stál za kreativním designem a digitálem. My jsme se postarali o produkci a realizaci. Bronz získal na kreativních cenách ADC.
V číslech: