Direct Pojišťovna - Peklo v lednici

Brief:

Klient - pojišťovna může pojistit všechno. Jak na to poukážeš buzzovou kampaní?  Ukázali jsme tedy jeden typ možného pojištění, o kterém jsme si mysleli, že přesune lidi. Potřebovali jsme najít veřejné místo, kde bychom mohli ukázat, co se stane, pokud nebudete opatrní.

BRONZE

ADC Creative Awards 2017

experiential marketing

graphic & spatial design

strategy consulting

eventproduction

Řešení:

Na základě kreativního konceptu z dílny Outbreaku jsme se rozhodli jeden typ možného pojištění ukázat, že pojišťovna umí vlastně pojistit všechno. A aby se vyvolala šuškanda, muselo to být šokující. Potřebovali jsme pro aktivaci najít veřejné místo, kde bychom mohli ukázat, co se stane, pokud nebudete opatrní a nepojistíte se.Nainstalovali jsme přes noc speciálně navrženou ledničku v odjezdové hale Hlavního Nádraží v Praze. Lednice simuluje „výpadek proudu v domácnosti“, jinými slovy, co se stane s jídlem v chladícím prostoru, dojde-li k výpadku proudu a vy nejste doma. Během tří týdnů lednice ukazovala postupné podléhaní skáze celé řady potravin. Streamovali jsme, co se děje uvnitř a vně chladničky nonstop, díky 2 kamerám přímo i v lednici, na microsite „Peklo v lednici“. Činnosti spojené s tímto projektem se kromě veřejného prostoru objevily také na sociálních sítích.

Outbreak stojí za strategii, agentura Extroverts se podílela na kreativě, postarali jsme se o výrobu a implementaci.

Kampaň v ADC vyhrála bronz.

V číslech:

3000

lidé kolemjdoucí a dívající se na ledničku denně

3

týdny pozornosti

22

výrobků v lednici

Extroverts logo