top of page

DIRECT POJIŠŤOVNA 
Peklo v lednici

BRONZE ADC Creative Awards 2017

BRIEF

Klient - pojišťovna může pojistit vše. Jak na vše poukážete guerillovou kampaní? Ukázali jsme jeden typ možného pojištění, o kterém jsme si mysleli, že lidi dojme. Potřebovali jsme najít veřejné místo, kde bychom mohli ukázat, co se stane, když si nedáte pozor.

#digital #graphicdesign #spatialdesign #strategy #constulting #experimental #marketing #eventproduction

Peklo v lednici Direct
ADC Award bronze

ŘEŠENÍ

V odjezdové hale pražského hlavního nádraží jsme přes noc nainstalovali speciálně navrženou lednici. Lednice simuluje "malý domácí blackout", jinými slovy, co se stane s potravinami v chladicím prostoru, pokud dojde k výpadku proudu. Během tří týdnů se v lednici projevila postupná destrukce celé řady potravin. To, co se děje uvnitř i vně lednice, jsme natáčeli nonstop a záběry tří kamer jsme streamovali na mikrostránku "Peklo v lednici". Aktivity spojené s tímto projektem se kromě veřejného prostoru objevily také na sociálních sítích. Outbreak stál za kreativním designem a digitálem. My jsme se postarali o produkci a realizaci. Bronz získal na kreativních cenách ADC.

V číslech:

3000

lidí denně procházejících kolem, kteří se dívali do lednice

3

týdny
pozornosti

22

produktů v lednici

bottom of page