top of page

MILKA Jakože cože?! festival

BRIEF

Koncepce a realizace guerillové akce Milk Lu a Tuc sampling. Lidé s nimi měli společný předsudek (sladké a slané dohromady nemůže chutnat). Bylo zapotřebí co největšího dopadu na PR a WOM.

# zážitkový # marketing  #strategie #poradenství #sociální

ŘEŠENÍ

2 ročníky gurmánského festivalu Jakože, cože?! (což znamená "Jako, co?!"). Potřebovali jsme se přiblížit cílové skupině. Kvůli předsudkům pro ně bylo nutné vytvořit zajímavé místo setkání v přírodním prostředí. Tam jsme jim mohli nabídnout ochutnávku. Klasická forma sladké čokolády se slanými krekry vyvolávala rozporuplné pocity, proto jsme čokoládu rozpustili a podávali ji s malými krekry jako fondue. Kromě stánku Milka, kde se podával produkt fondue, se představilo dalších 14 stánků (restaurací a restauratérů) s neobvyklými pokrmy a kombinacemi chutí. V nabídce byli čokoládoví švábi, hamburgery s olomouckým sýrem, losos s bílou čokoládou a malinami nebo jedlé květiny. Akce byla jedním z prvních Food Festivalů v Praze, měla velký PR efekt a bez jakékoli mediální podpory měla na tu dobu rekordní počet účastníků - 17000 lidí. 

V ČÍSLECH

2

ročníky festivalu

16k

vzorků

17k

účastníků

3

zprávy
v celostátní televizi

19k

prodaných porcí

25

výstupů
v médiích

bottom of page