Milka - Jakože cože festival

Brief:

Koncepce a realizace uvedení produku na trh včetně samplingu Milka Lu a Tuc s maximalizací zásahu a minimalizací nákladů. Dle zákaznického průzkumu měli lidé s produktem předsudky, že sladké a slané společně nemůže chutnat dobře. Značka proto požadovala zaměření na dopad, na PR a "Word of Mouth marketing".

experiential marketing

event production

strategy & consulting

Řešení :

Gurmánský festival Jakože, cože ?! Potřebovali jsme se přiblížit k cílové skupině. Kvůli předsudkům bylo nutné vytvořit zajímavé místo setkání, v co nejpřirozenějším prostředí pro zákazníky. Tam jsme jim mohli nabídnout ochutnávku tak, aby ji rádi přijali. Klasická forma sladké čokolády se slanou sušenkou vyvolala protichůdné pocity, takže jsme čokoládu rozpustili a podávali jsme ji s malými sušenkami jako fondue. Tahle gamifikace zážitkem fungovala 100 procentně. Kromě stánku Milka, kde byl podáván produkt fondue, bylo představeno dalších 14 stánků (restaurací) s neobvyklými pokrmy a kombinací chutí. V nabídce byli čokoládoví švábi, hamburgery s olomouckým sýrem, losos s bílou čokoládou a malinami nebo jedlé květiny.

Akce byla jedním z prvních Food Festivalů v Praze, měla skvělý PR efekt a bez mediální podpory měla v té době rekordní počet účastníků - 17 000 lidí. Proto měl festival i další - druhý ročník. 

V číslech:

2

ročníky festivalu

16.k

vzorků osamplováno

17.k

účastníků

19.k

porcí prodáno

3

reportáže v národní televizi

25

výstupů v médiích

Case study Jakoze coze festival
Your Video Title
Extroverts logo