Chance a vítězní #jsemchorvat

Brief:

Vytvořte buzz aktivaci kolem fotbalového mistrovství světa, kde místní fanoušci nemají vlastní tým a přiveďte lidi do sázkové aplikace Chance s omezeným rozpočtem.

digital & social

strategy & consulting

experiential marketing

event production

ADC Award2018 /SILVER

Řešení :

Kampaň „Jsem Chorvat“ (#jsemchorvat) byla navržena tak, aby zapojila české fanoušky do podpory chorvatského týmu na fotbalovém mistrovství světa místo chybějícího českého fotbalového týmu. Proč Chorvati? Vzhledem k tomu, že jsou jako Češi, jako naši bratři, máme stejné svátky jezdíme k nim rádi na dovolenou, říkají pivu pivo, stejně jako Češi, jsou dobří ve fotbale, atd ...

Kreativní koncept přijetí chorvatského týmu, jako vlastního, přinesla agentura Outbreak. Myšlenka se šířila prostřednictvím sociálních médií v autentických videích s Pavlem Horváthem. Pavel Horváth je bývalý slavný fotbalista, kterého lidé milují.

Natočili jsme 3 videa - jedno jako buzz pro sociální média, kde Pavlův přítel sdílí video o něm, když se pokouší s místními úřady telefonicky změnit své jméno na 1 měsíc z Pavla Horvátha na Pavla Chorvata. S Pavlem jsme dále natočili video pozvánku na sledování zápasu z fan zóny.

Byla vytvořena ve venkovním parku, kde více jak 14 000 lidí sledovalo zápasy. Nabízeli jsme merch s logem akce a všichni, kteří si stáhli aplikaci Chance na místě mohli získat panáka Rakije (chorvatský nápoj). Mezi lidi se rozdalo více než 2 000 kusů zboží. 

Produkční team také odjel do Chorvatska, kde cestou i na místě šířil atmosféru, jak Češi povzbuzují chorvatský tým.

Myšlenka zaujala média a Pavel Horváth byl dokonce pozván do fotbalového studia České televize, kde nabízel oficiální merchendising s logem a viditelnost kampaně tak dosáhla mnohonásobných rozměrů.

V číslech:

1

bezplatné pokrytí tématu

 v národní televizi

15.k

fanoušků ve fan zóně

>1mil

zhlédnutí online

750k

diváků finálového zápasu

<3k

kusů reklamního zboží

13

bezplatné výstupy v médiích

Extroverts logo