top of page

CHANCE #jsemchorvat

BRIEF

Cílem bylo vytvořit rozruch kolem mistrovství světa ve fotbale, když tam místní fanoušci nemají vlastní tým, a přivést lidi na Chance - sázkovou aplikaci, a to vše s omezeným rozpočtem.

#digital #social #strategy #constulting #experimental #marketing #eventproduction

ŘEŠENÍ

Kampaň "Jsem Chorvat" (#jsemchorvat) byla navržena tak, aby zapojila české fanoušky do podpory chorvatského týmu na mistrovství světa ve fotbale, namísto nepřítomného českého fotbalového týmu. Proč Chorvati? Protože jsou pro Čechy jako bratři, užíváme si tam dovolenou, říkají pivu "pivo" jako Češi, jsou dobří ve fotbale atd....

Kreativní koncept adopce chorvatského týmu jako českého přinesla agentura Outbreak a šířila ho prostřednictvím sociálních sítí v autentických videích s Pavlem Horváthem. Pavel Horváth je bývalý slavný fotbalista, kterého lidé milují. Natočili jsme 3 videa - jedno jako buzz pro sociální média, kde jeho kamarád sdílí video, jak se s místními úřady snaží na měsíc přechýlit své jméno na Pavel Chorvat. Vytvořili jsme fanouškovskou zónu ve venkovním parku, kde více než 10 000 lidí sledovalo matche a mohlo vyhrát panáka rakije (chorvatský nápoj), když si na místě stáhli aplikaci a vsadili si na zápas. Mezi lidi se rozneslo více než 1000 kusů merche, dokonce jsme zorganizovali tým, který se vydal do Chorvatska a na místě natočil atmosféru fandění Čechů chorvatskému týmu. Nápad zaujal média a Pavel byl dokonce pozván do fotbalového studia České televize.  

adc_awards_15_00.jpg

ADC Award2018 /SILVER

V ČÍSLECH

1

bezplatné pokrytí tématu v národní televizi

>1mil

zhlédnutí online

750k

diváků finálového zápasu

15k

fanoušků ve fan zóně

3000

kusů reklamního zboží

13

bezplatných výstupů v médiích

bottom of page