KÉRASTASE Blond Absolu Kongres
BRIEF
Koncept vytvoření a realizace mezinárodní akce se zaměřením na novinku Blond Absolu. Příprava a realizace poutavých workshopů poskytujících zkušenosti s produkty a službami značky.
#experiential #marketing #eventproduction #strategy #constulting #spatialdesign
ŘEŠENÍ
Tato akce musela být luxusní, protože značka představuje špičku ve své kategorii. Bylo také nutné zaměřit se na sociální sítě a potenciál sdílení zážitků na místě. Především - na všech workshopech probíhala engagement/zážitková aktivita. Workshop Fusio Dose jako personalizovaná služba kadeřnického salonu byl přenesen do zážitku na baru. Oceněný barman z Prahy připravoval a servíroval účastníkům personalizované koktejly, přičemž používal stejné otázky a postup přípravy, jako by měli používat kadeřníci nabízející své služby. Přenesli jsme atraktivitu koktejlů a transformovali ji do práce kadeřníků. Workshop Diagnosis Lab představil novou mobilní aplikaci a vlasovou kameru prostřednictvím chemické laboratoře a kvíz byl způsobem, jak lidi zaujmout. Zjistili, jak snadné je její používání a jak by mohlo být pro jejich klienty zajímavé si ji prohlédnout. Digitální workshop - spoluvytvářeli jsme prezentaci aktivit značky a všech nástrojů, které mají kadeřníkům pomoci v jejich podnikání. Druhá část byla zaměřena více na Instagram a ukázku toho, co mohou lidé dělat a jak může být Instagram užitečný. V soutěži na Instagramu měli lidé sdílet kreativní fotografie salonu Fendi v kombinaci s novými produkty Kérastase. Večer byl věnován zahájení roku BLOND ABSOLU. Galavečeře s talk show a tématem Kult blondýnek představila, že blond je nová černá. Představili jsme čísla, která za ní stojí, ale také její svěžest a promluvili jsme s celebritami různých rolí v našem světě. Hostitelé a moderátoři byli: Emma Smetana, Emma Drobná, Evelyn a Marcelina Polok.
V číslech: