Kérastase Blond Absolu Kongres

Zadání:

Mezinárodní akce, kongres při uvedení nové řady produktu Blond Absolu. Cílem bylo připravit a realizovat poutavé workshopy prezentující zkušenosti s produkty a službami značky.

experiential marketing

event production

strategy & consulting

spatial design

Řešení :

Protože je značka Kerastase luxusní značkou nejvyšší kategorie, i koncept kongresu musel zahrnovat VIP a luxusní řešení.  

Bylo také nutné zaměřit se na sociální sítě a potenciál sdílení zkušeností na místě.

Za prvé - ve všech seminářích jsme se zaměřili na zapojení / zkušenost. Workshop Fusio Dose jako osobní kadeřnický servis byl přenesen do zážitku v baru. Oceněný pražský barman připravoval a servíroval koktejly na míru vybraným účastníkům, přičemž používal se jich dotazoval a volil postup přípravy tak, jak by to měli používat kadeřníci ve svých salonech. Postup přípravy koktejlů jsme tak zábavnou formou transformovali do postupu v kadeřnictví. Workshop Diagnosis Lab představil novou mobilní aplikaci a vlasovou kameru prostřednictvím chemické laboratoře. Pomocí kvízů jsme účastníkům "gamifikovali" něco, co pro ně do té doby nebylo blízké a kvíz byl způsob, jak zapojit všechny. Zjistili, jak snadné je použití a jak by pro ně mohlo být zajímavé prohlédnout si všechny možnosti, které kamera a aplikace nabízí. Pro digitální workshop jsme společně vytvořili prezentaci aktivit značky a všech nástrojů, které mohou pomoci kadeřníkům v jejich podnikání. Druhá část byla zaměřena více na Instagram a ukázala nástroje, které mohou kadeřníci využívat a jak může Instagram pomoci v jejich podnikání. Soutěž na Instagramu vyzvala účastníky, aby sdíleli kreativní fotografie salonku Fendi, který jsme nadesignovali v kombinaci s novými produkty Kérastase tak, aby vytvořili zajímavé a kreativní fotoprostředí / selfie option. Noc byla věnována oficiálnímu uvedení řady Kerastase BLOND ABSOLU. Slavnostní večeře a talk show s tématem "Blond kult" ukázala, že blond je nová černá. Představili jsme podstatná čísla, ale mluvili jsme také s celebritami v různých rolích v našem světě. Hostiteli a moderátory byly: Emma Smetana, Emma Drobná, Evelyn a Marcelina Polok.

V číslech:

400

návštevníků

100%

procent rezervací na všechna školení, která proběhla na místě

>100k

dosah obsahu na sociálních médiích generovaných událostí

Extroverts logo