Lays aktivace značky / sampling

Brief:

Přinést kreativní koncept a nápad pro aktivaci značky pro letní festivalovou sezónu, pro cílovou skupinu 18-49, muže a ženy prostřednictvím brand engagement.

experiential marketing

graphic & spatialdesign

strategy & consulting

event production

Řešení:

Vyvinuli jsme prototyp hry zvané Lay's Brambolep, která byla zaměřena na Millennials. Tato generace žije dle formátu "tady a teď", vyhledává inovace, rozhoduje „FOMO“. Hra byla způsob, jak v zákaznících vyvolat emoce, jak se lidí "dotknout". Soutěžící házeli měkké míčky, které byly kopiemi brambor. Byly vyrobeny na míru a pokryty suchým zipem. Suchý zip byl jak na speciálním hracím obleku, tak na stěně hrací arény. Princip hry? Každý měl třicet vteřin na to, aby hodil a nalepil na druhého hráče co nejvíce brambor. Vítěz byl odměněn balíčkem Lays. Díky jedinečnosti této hry ji silně podporovalo WOM, kde lidé chtěli mluvit o zážitku mnohem více než při klasické aktivaci samplingem. Vytvořili jsme zážitek na dobu min. 2 minut, což je považováno za MUST v event marketingu. Pro ty, kteří se pohybovali na festivalech, ale nepřošli kolem našeho stanu, jsme měli aktivaci na sociální síti. Jejich přátelé, kteří stánek Lays navštívili, je mohli online vyzvat, aby si zahráli Brambolep v našem stanu a při prokázání se příspěvkem dostávali extra balení brambůrků. Tato hra byla v roce 2016 návštěvníky odhlasována jako nejatraktivnější ve FUNPARKU pro mistrovství světa.

V číslech:

9

navštívených festivalů

32

dnů dlouhá roadshow

140.k

zasažených lidí

Extroverts logo