top of page

LAYS aktivace značky / sampling

BRIEF

Aktivace značky pro letní festivalovou sezónu pro TG 18-49, muže a ženy prostřednictvím jejich zapojení.

#experiential #marketing #graphicdesign #spatialdesign #strategy #constulting #eventproduction

ŘEŠENÍ

Vyvinuli jsme prototyp hry s názvem Lay's Brambolep, která byla zaměřena na mileniály. Tato generace žije tady a teď, hledá inovace, rozhoduje se podle "FOMO". Hra byla způsobem, jak se jí dostat pod kůži. Soutěžící házeli měkkými míčky, které byly kopiemi brambor. Míčky byly speciálně vyrobené a potažené materiálem připomínajícím suchý zip. Ten se lepil jak na speciální trausery, které si soutěžící museli obléknout, tak na stěnu hrací arény. Každý měl třicet vteřin na to, aby hodil a přilepil co nejvíce brambor k druhému hráči. Vítěz byl obdarován balíčkem Lays. Díky unikátnosti hry měla hra silnou podporu WOM, kde lidé chtěli mluvit mnohem více o zážitku než o klasické akci odběru vzorků nebo aktivaci. Odnášeli si zážitek v délce min. 2 minut, což je v marketingu engagement eventů považováno za "MUST". Pro ty, kteří se pohybovali na festivalech, ale nechodili kolem našeho stanu, jsme měli hru v rámci Social, kdy je jejich přátelé zvali ke hře Brambolep do našeho stanu s cílem zahrát si a následně si společně pochutnat na bramborách. Tato hra byla zvolena jako nejatraktivnější ve FUN Parku pro Světový pohár v roce 2016.

V číslech:

9

navštívených festivalů

32

dnů dlouhá
roadshow

140k

zasažených lidí

bottom of page