L'ORÉAL BRAND VISION Konference
BRIEF
Každoroční Brand Vision meeting pro všechny zaměstnance jedné divize společnosti L'Oreál, kde se během tří dnů intenzivně probírají aktivity naplánované v nadcházejím roce. Klient hledal lokaci dostupnou pro zaměstnance ze tří zemí CZ/SK/HU a zároveň potřeboval koncept kterým může spojit všechny plánované prezentace, jejich aktivity a nápady na obzvláštnění jednotlivých uvedení značek, aby se jejich zástupci mohli vzájemně představovat a inspirovat se.
#offlinekampane #kreativa #koncepty #staging #produkce
ŘEŠENÍ
Jako lokaci jsme zvolili Hotel Zámek Valeč, který taky inspiroval směr, kterým by se mohl ubírat koncept. Na zámcích se psala hodně známých příběhů a tvořila se historie sama, proto jsme chtěli účastníkům eventu připomenout, že i oni sami si píšou vlastní příběhy. Svoje příběhy značek a produktů, s přátely i kolegy.
Přinesli jsme proto koncept s názvem "Bylo nebylo", který zastřešoval celý 3 denní event.
Každá značka v divizi dostala toto ústřední téma, na základě kterého si vytvořili vlastní prezentaci a koncept. Společně jsme přinesli novodobou sněhurku, krále a královny, postavy z budoucnosti,a nebo taky Babičku. Do příprav jsme zapojili umělou inteligenci, která pomáhala s vymýšlením bájných postav na základě dat o reálných lidech - manažerech, kteří se na pódiu představili. Prezentování na společné zábavné téma pomohlo k udržení pozornosti během celého dne a vytvořilo jedinečné vzpomínky.
Vše doplnila tématická hudba a zvukové efekty. Stage, konferenční místnost i welcome desk byly doplněny o nadrozměrné instalace na míru, dle konceptu. Nově uvedené produkty byly prezentovány dekorativními instalacemi
Abychom na konferenci vnesli i trochu pohody a možnosti ztmelit vztahy v týmech i mezi nimi, připravili jsme také zábavné aktivity jako hledání pokladu. Účastníci poklad hledali s pomocí aplikace, která již v sobě měla připravenou trasu a úkoly, jež jim pomohli se dostat až nakonec.
Večerní program tvořila galavečeře se speciálním programem. Každý host obdržel malou částku "L'Oreal dolarů", za tu si mohli vyzkoušet, jak vytříbený jazyk mají v senzorickém kasinu, kde lidé tipovali barvu a odrůdu vína, typ piva nebo taky čokolády. Za vyhrané dolary se pak lidé předháněli ve slepé dražbě o ceny jako pravé šampaňské, letenky po Evropě, parfémy, ale vyhrávali se i vůně do auta (speciální balíček Relax v přírodě) nebo špendlíky schované v balíčku (akupresura).
V ČÍSLECH