L'ORÉAL online kampaň #zasespolu
BRIEF
Upozorněte na kadeřníky, kteří jsou umělci, kteří v současné době nemohou tvořit. Cílem kampaně bylo nejen poukázat na to, že salon je bezpečné místo, ale také zdůraznit uměleckou stránku kadeřnické profese.
#virtualevents #onlineevents #creative #digital #marketing #concepts #onlinecontent #creation #online
ŘEŠENÍ
Kampaň #zasespolu spojovala kadeřníky, kadeřnické značky, asociace a měla dovést lidi na L'Oréal Professionnel specifický web www.centrumpodporykadernikum.cz. Komplexní web byl navržen s texty a vývojem za 10 dní, aby se stihly všechny assesty dostat ven před opětovným otevřením salonů. Věděli jsme, že bychom se neměli dotknout tématu sanitární a desinfekční péče. Ale v té době se každý vcítil do umělců a lidí pracujících ve službách. Tak jsme vytvořili kampaň, která přináší poselství, že kadeřníci jsou také umělci a ti jsou v našich životech opravdu důležití. Populární lidé, umělci z místních oborů, byli vyzváni, aby se vyzpovídali a promluvili o svém kadeřníkovi a vztahu, který k němu mají. Na závěr jsme pozvali jejich kadeřníka se záminkou, aby promluvil o zavírání svých salonů. Když však přišli, pustili jsme jim zpovědi jejich klientů, kteří mluvili o tom, co v jejich životě znamenají. O tom, jak jsou důležité. Při spuštění živého vysílání video okamžitě narostlo o desítky tisíc zhlédnutí, získalo pozitivní komentáře, rozplakalo a rozesmálo diváky a získalo pozornost médií. Zvláštní na tom bylo, že žádná z celebrit nedostala za kampaň zaplaceno a každý člověk byl určen k tomu, aby se stal součástí skvělého poselství, které bylo prezentováno. Po několika týdnech byla kampaň označena za nejlepší v rámci všech mezinárodních značek L'Oréal a rozeslána po celém světě jako případová studie.
V ČÍSLECH