top of page
L'ORÉAL LUXE
Online B2B školení
BRIEF
Kreativní koncept pre-gamifikace, její hlavní myšlenka, příběh, texty a design s aplikací na celosvětovou virtuální událost.
#onlineevent #online #digital #virtualevent
ŘEŠENÍ
Co jsme dodali? Profesionálně navržený virtuální prostor, kde se interní i externí lidé cítí dobře. Znělka akce, stírací los, designový balíček designovaný v souladu s virtuálním studiem. Pre-gamifikace, která byla nastavena jako teaser na to, co bude prezentováno. Vložení do zabezpečené platformy s možností chatu a otázek a odpovědí. Zapojení účastníků zábavným kvízem, ale také velkým kvízem s otázkami, co se ten den naučili. Scénář a dramaturgie pro udržení pozornosti zaměstnanců. Koučování klientů před kamerou. Zpětná vazba a průzkum získaných poznatků s více než 87 % odpovědí.
V ČÍSLECH
9
živě přenášených půldenních virtuálních akcí
6
luxusních značek
9
her a aktivit
87%
míra zpětné vazby
95%
pozitivní zpětná vazba, nárůst návštěvnosti
o 20% oproti
offline akcím
bottom of page