top of page

L'ORÉAL LUXE
Online B2B školení

BRIEF

Kreativní koncept pre-gamifikace, její hlavní myšlenka, příběh, texty a design s aplikací na celosvětovou virtuální událost.

#onlineevent #online #digital #virtualevent

ŘEŠENÍ

Co jsme dodali? Profesionálně navržený virtuální prostor, kde se interní i externí lidé cítí dobře. Znělka akce, stírací los, designový balíček designovaný v souladu s virtuálním studiem. Pre-gamifikace, která byla nastavena jako teaser na to, co bude prezentováno. Vložení do zabezpečené platformy s možností chatu a otázek a odpovědí. Zapojení účastníků zábavným kvízem, ale také velkým kvízem s otázkami, co se ten den naučili. Scénář a dramaturgie pro udržení pozornosti zaměstnanců. Koučování klientů před kamerou. Zpětná vazba a průzkum získaných poznatků s více než 87 % odpovědí.

V ČÍSLECH

9

živě přenášených půldenních virtuálních akcí

6

luxusních značek

9

her a aktivit

87%

míra zpětné vazby

95%

pozitivní zpětná vazba, nárůst návštěvnosti
o 20% oproti
offline akcím

bottom of page