L’Oréal - Matrix Color Festival

Brief:

Vytvořte koncept a zrealizujte mezinárodní festival pro klienty značky. Zaměřte se na vyvolání pouta a sounáležitosti ke značce. Tato událost by měla být začátkem transformace nové komunity, proto je potřeba překvapit a nadchnout. Akce je odměnou, inspirací a eventem roku. V neposlední řadě je potřeba se zaměřit na sociální sítě, kde potřebuje klient podporu aby mohl využít jejich potenciál.

strategy & consulting

graphic & spatialdesign

direction & dramaturgy

digital & social

B2Bevents

experiential marketing

Řešení :

Nejjednodušší způsob, jak zapojit všechny kadeřníky, bylo přirozené spojení s něčím, co mají rádi a co dobře znají. Proto jsme vytvořili Matrix Color Festival. Barva v každém možném smyslu. Barva, jako něco s čím každý den pracují, ale také barva a její podoby z hlediska emocí, kreativity, zábavy, života, zkušeností atd. Všechny aspekty významu slova byly přeloženy do určité aktivity eventu. Připravili jsme profesionální workshopy s Matrix barvami vedené celebritami ze zahraničí, hru k "prolomení ledů" a poznání prostor, kde se akce koná - tzv. color hunt, také barevný fotokoutek s holi barvami, živou malířskou show, atd.. Nejdůležitější částí byly dvě velké gala show. Navrhli jsme koncepty, zajistili dramaturgii, režii, scénář i choreografii, na kterých jsme spolupracovali s mezinárodními kadeřníky. První večerní show byla připravena jako karneval, plná teplých, lesklých barev a latino hudby, druhý večer byl více kreativní, extravagantní a nadčasový. Přinesli jsme futuristickou neon show. Hlavní část hlavy a těla byla pokryta neonovými materiály a UV světla pomohla vytvořit zajímavý efekt, kde byla výrazná jen hlava  a spolu s kostýmem také jediná viditelná část na stage. Také jsme po dobu 36 hodin převzali mezinárodní účet Matrix Instagram s 36 miliony sledujících a postarali se o živé vstupy do Stories. Natočili jsme pro Facebook a IG živé vstupy, videa ze zákulisí a rozhovory s účastníky a vystupujícími, abychom rozšířili zásah festivalu na co nejširší publikum.

V číslech:

600

účastníků

36

na 36 hodin jsme převzali Instastories na Instagramu pro mezinárodní účet Matrix

48

hodin živých workshopů

2

produkce 2 gala večerů s 2 celebritami z Velké Británie a Kanady

8

živá videa natočená pro sociální média

250

# matrixcolorfestival sdílení mezi lidmi s téměř nulovou zkušeností s IG

Extroverts logo