top of page

L’ORÉAL Matrix
Color Festival

BRIEF

Vytvořte mezinárodní akci se zaměřením na angažovanost, která posílí emocionální vazbu ke značce. Událost by měla být začátkem nové komunity. V neposlední řadě je třeba se zaměřit na sociální sítě, které jsou zdrojem velkého potenciálu a v nichž jsou klienti slabí. 

#strategie  #poradenství  #experimentální #marketing #graphicdesign #spatialdesign #B2Bevents #direction
#dramaturgie #digitální #sociální

ŘEŠENÍ

Nejjednodušší způsob, jak zapojit všechny kadeřníky, bylo přirozené spojení s něčím, co mají rádi a co znají. Tak jsme vytvořili Matrix Color Festival. Barvu ve všech možných významech. Barvu jako něco, s čím pracují každý den, ale také barvu ve smyslu emocí, kreativity, zábavy, života, zážitků atd. Všechny aspekty významu slova jsme převedli do určité aktivity. Připravili jsme workshopy s Matrix Coloring s inspirativními idoly ze zahraničí, hru Color Hunt jako aktivitu na prolomení ledů na začátku, barevný fotokoutek s holi barvami, živou malířskou show. Nejdůležitější částí byly dvě velké galapředstavení. Převzali jsme koncepci, dramaturgii, režii, scénář a choreografii. První večer byl připraven jako karneval plný teplých, zářivých barev a latino hudby, druhý večer jako futuristická neonová show. Ta byla extravagantnější, inspirativnější, hlavní část hlavy a těla byla pokryta neonovými světly a byla také jedinou viditelnou a efektní částí. Na 36 hodin jsme také převzali mezinárodní účet Matrix na Instagramu se čtvrt milionem sledujících a postarali se o živé příběhy. Pro komunitu Matrixu jsme natáčeli živé vstupy a videa na Facebooku.

V ČÍSLECH

600

účastníků

36

hodinové Instastories a převzetí Instagramu pro mezinárodní instagramový účet Matrix

48

hodin live workshopů

2

galashow produkce, včetně dvou hvězd
z Velké Británie a Kanady

8

živých videí
pro sociální média

250

sdílení #matrixcolorfestival 
 skupinou lidí bez předchozích zkušeností se sociálními sítěmi

bottom of page