top of page

L’ORÉAL
Matrix Festival 19

BRIEF

Kadeřníci ztrácejí důvěru ve své řemeslo. Je to těžká práce, při které hrají roli psychologa, přítele, umělce, manažera... Značka jim potřebovala připomenout, že tato cesta je obtížná, ale stojí za to. A Matrix je tu od toho, aby jim pomohl. Náš koncept je měl vrátit na cestu a nechat je odejít s novou energií. 

#B2B eventy

ŘEŠENÍ

Kadeřnictví je naděje, umění, kreativita, poslání a každý okamžik stojí za to.

Proto jsme vytvořili koncept Route 19. Koncept o jejich cestě. Každý účastník byl na jiném milníku, ale všichni sdíleli stejnou trasu. Chtěli jsme jim dát chuť, naději a sílu a poslat je do světa s pocitem, že to stojí za to. Jsou součástí rodiny Matrix. Začali jsme online ještě před festivalem. Nechali jsme kadeřníky komunity, aby si to uvědomili a vzpomněli si na časy, kdy jim bylo špatně nebo těžko, ale pak přišel okamžik, kdy si řekli, že to stojí za to. Příběhy jednotlivců, kteří přispěli do soutěže, se pak objevily v prostorách festivalu. Při příchodu na akci se každý mohl podepsat na obří zeď Matrix Route 19 pod claim "Hrdý na to, že jsem kadeřník!" a vyjádřit tak svou příslušnost k rodině. Každým workshopem jsme se chtěli přiblížit každému z nich. Proto se k odborníkovi na pódiu vždy připojil někdo z jejich řad, který se podělil o své zkušenosti. Dosáhli jsme tak pocitu aktuálnosti a blízkosti. Z přednášky se stala diskuse, po níž následovala sekce otázek a odpovědí, kde se každý mohl osobně zeptat odborníka, co dělá špatně, co by mohl změnit apod. Gala show je vždy vrcholem programu. Letos jsme přivezli Matrix City. Město, kde žije každý kadeřník, začátečník i senior. Začíná volným stylingem na ulici, následuje vlastní salon a luxusnější a bohatší zákazníci a končí to zíráním na MET Gala s vlastním stylingem. Scéna byla postavena tak, aby se každý cítil součástí města Matrix. Do zákulisí jsme umístili moderátora, jehož úkolem bylo promlouvat k lidem prostřednictvím vysílání "rádia" Matrix. Jedná se o koncept a dramaturgii večera prostřednictvím dalších lidí, kteří do rádia volali a sdíleli s nimi své pocity. Nejemotivnější částí bylo vystoupení mladé zpěvačky, ztracené ve městě Matrix, která si nevěří. Moderátor ji podpořil a nechal ji zazpívat New York od Alice Keys. Během písně jsme slyšeli jednotlivé příběhy kadeřníků, které jsme glosovali a vkládali do děje písně. Kadeřnice se smály, smály, fotily se, sdílely sociální sítě a my jsme věděly, že se v nich znovu zrodila touha být součástí rodiny Matrix.

V číslech:

540

účastníků

>500

#matrixfestival2019
od lidí bez zkušeností se sociálními médii

26

hodin živých workshopů

3

mezinárodní
workshopy

198.000

živých videí
pro sociální média

>100

lidí zapojených do produkce

bottom of page