top of page

NOTINO VÁNOČNÍ BYT "DARUJ SI KLID" influ & PR event

BRIEF

Notino zahájilo Vánoční sezónu kampaní s názvem "Daruj si klid". Naším zadáním bylo podpořit reklamní spot soukormým eventem pro influencery a PR, který se ponese ve stejné duchu. Zatímco si hosté užívají Vánoční pohody, můžeme vytvářet nové materiály k propagaci na sociálních sítích a v tisku.

#offlinekampane #kreativa #koncepty #staging #scenografie #event

ŘEŠENÍ

Daruj si klid bylo hlavní myšlenou konceptu. Notino zařídí vánoční dárky za vás. Rozhodli jsme se tento koncept podpořit aktivitami a programem, kterým Notino ukáže, že toto Vánoční tvrzení myslí vážně.

Vyzdobili jsme podkrovní byt přímo v centru Prahy a vytvořili jsme útulné prostředí navozující adventní klid.

Abychom udrželi přátelskou komorní atmosféru pozvali jsme menší počet influencerů, kteří sem v průběhu dne zavítali v několika časových slotech. Připravili jsme smyslově příjemné zážitky od živé klavírní hudby přes čerstvě napečené cukroví a svařené víno. Celá akce se tak držela v duchu trávení Vánoc v pohodlí vlastního domova, zatímco o dárky se postará Notino. Místo shonu a nákupu dárků pak zbyde čas na tradice a hýčkání. Jak to potom vypadá ve skutečnosti jsme návštěvníkům předevdli pomocí připravených aktivit.

Hosté si mohl vyzkoušet ozdobit vlastní perníčky s pomocí odbornice na lidové uměni, aby cukroví vypadalo opravdu jako od babičky. Známá kaligrafistka pak na míru každému upravila vánoční ozdobu. K opravdové relaxaci pomohl koutek plný esenciálních olejů, kde si každý mohl namíchat osobní vůni pod vedením profesionální aromaterapeutky, nebo relaxační masáž rukou. Fotokoutek jsme pro jistotu připravili přímo v posteli, aby se hosté při focení nevysílili a nakonec se mohli zúčastnit livestream vysílání, při kterém mohli dostat touch-up zatímco odpovídali na Vánoční otázky.

 

V bytě byly k dispozici nejrůznější produkty od Notina k vyzkoušení. Návštěvníci si navíc mohli vybrat jeden dárek v aplikaci Notino pro své blízké, který dostanou přímo pod stromeček i s věnováním. Tímto způsobem jsme podpořili myšlenku, že Notino se o Vaše dárky postará za vás, zatímco vaše svátky jsou jen o odpočinku a klidu. Sami si pak domů odnesli dárek pro sebe, protože kampaň zdůrazňuje péči a pozornost k sobě samému.

V ČÍSLECH

35

účastníků

>100

úspěch v rámci zapojených oddělení Notino a také ze strany účastníků

6

podrobně představených značek

ALL

zábavných aktivit
za 2 hodiny

bottom of page