top of page

NOTINO K-BEAUTY 
EVENT pro Influ & PR

BRIEF

Notino je největším prodejcem korejské krásy v České republice. Ve spolupráci s Kotrou to chtějí prezentovat veřejnosti. Akce musí být vkusným spojením relaxace a zábavy pro hosty, ale taky i reprezentativní pro hostujícího premiéra a doprovod z Korejské republiky.

#offlinekampane #kreativa #koncepty #staging #produkce

ŘEŠENÍ

V historických prostorech v centru Prahy jsme vytvořili exkluzivní den plný slunce pro influencery a média. Tento event spojil stoletím ověřené tradice s pokrokem v laboratorním výzkumu, ve kterém Korea v posledních letech vede. Náš pop-up bar v bílém podpořil dojem výzkumu a bádání, zatímco jsme každou partnerskou značku prezentovali způsobem individuálně ušitým na míru pro jejich produkty, filozofii a ingredience.

Program, aktivity i výzdoba provázali značku Notino s korejskou kosmetikou a poukázali na to, co vlastně dělá korejskou kosmetiku a rutinu jedinečnou a účinnou. Event doprovázela korejská kuchyně, hudba, soutěž Dalgona candy proslavená seriálem Squid Games, znalostní quiz o ceny, vzkazy od kaligrafky, poznávačka ingrediencí nebo make-up stánek s tématem K-POP.

Hosté odcházeli nejen s produkty, ale i vědomosti o tom, jak korejský rituál krásy funguje a jak ho začlenit do své rutiny a s konkrétními radami na míru pro svou péči o pleť.

V ČÍSLECH

207

účastníků

100%

úspěch v rámci zapojených oddělení Notino a také ze strany účastníků

16

podrobně představených značek

5

zábavných aktivit
za 2 hodiny

bottom of page