top of page

MAYBELLINE na festivalu Pohoda

Brief

Koncept aktivace značky a její produkce na festivalu Pohoda v Trenčíně v roce 2015 a 2016. Kreativa v souladu s celoroční kampaní Real Life Filters a Maybelline IT Girl.

#experientialmarketing #digital #social  #graphicdesign #spatialdesign #eventproduction #strategie #consulting

ŘEŠENÍ

Stan s vizuálem kampaně, ženským stylingem, který na obrázku vypadá, jako by byl filtrován jedním ze 6 vytvořených filtrů, které byly komunikovány v kampani, a následnými fotografiemi po vytvoření. Zveřejněním fotografie s #MaybellineRLF (což znamená RealLifeFilters) se dámy zapojily do soutěže o výhru balíčku kosmetiky Maybelline v hodnotě 200 EUR. Fotografie byly masivně sdíleny, což umožnilo bezplatnou prezentaci a obsah značky na sociálních sítích. Účastnice festivalu byly pozvány do stanu s kartičkou v podobě vizitky, kterou jim doručili ambasadoři. Ta jim slibovala možnost pořídit si fotografie jako s použitím filtrů, na kterých budou vypadat krásně, ale bez nutnosti filtru. Zohlednili jsme specifika cílové skupiny, takže prostor pro líčení a zkrášlování byl připraven ve dvou podobách. Vlastní stanoviště pro samostatnější dívky s vlastním stylem a ambasadorka k dispozici pro konzultace. Druhou formou byla vizážistka, která dívku stylizuje do zvoleného filtru. V roce 2016 jsme přidali podmínku nákupu za 5 € na zkoušku zdarma, což zvýšilo prodej o 300 % a zájem klesl o 0 %.

V ČÍSLECH

1k

lidí aktivně zapojených 
ve stanu

30k

návštěvníků

1k

sdílení hashtagu

1.

poprvé v historii značka prodávala produkty ve vyskakovacím stanu

bottom of page