Maybelline na Pohoda festivale

Brief

Koncept aktivace značky a její produkce na festivalu Pohoda, Trenčín, 2015 a 2016. Kreativa v souladu s celoroční kampaní Real Life Filters a Maybelline IT Girl.

experiential marketing

digital & social

graphic & spatialdesign

event production

strategy & consulting

Řešení:

Stan v souladu s hlavním vizuálem kampaně s možností samolíčení nebo líčení profesionálem a to tak, abyste po nalíčení vypadala jako na fotce s použitím 1 z 6 filtrů kampaně. Zveřejněním fotografie s #MaybellineRLF (což znamená RealLifeFilters) se dámy zapojily do soutěže o vítězství kosmetického balíčku Maybelline v hodnotě 200 EUR. Fotografie byly masivně sdíleny, což z obsahu vytvořeného ve stanu udělalo bezplatný obsah značky a vysoký virální efekt na sociálních médiích. Účastníci festivalu byli pozváni do stanu letáčkama ve formě vizitky rozdávaných ambasadory značky a hostesek. Zohlednili jsme specifika cílové skupiny, kde se míchali nezávislejší Millenials spolu s ostatními, proto byli k dispozici samostatné stanice a produkty značky k volnému použití pro více nezávislé dívky s vlastním stylem. Druhou možností byla vizážistka, která líčila dívku podle jejího vybraného filtru. Navíc byly k dispozici 2 aktivity - lakování nehtů vybranou barvou a malé workshopy spojené s přednáškami s různymi tématy kolem líčení.

V roce 2016 jsme přidali podmínku nákupu 5 EUR na bezplatné nalíčení, která zvýšila prodej o 300% meziročně a návštevnost se vůbec nesnížila. Byli jsme první zemí v Evropě, kde se značka vůbec pustila do prodeje produktů na festivale a nakonec toto rozhodnutí vůbec nelitovala.

V číslech:

1.k

aktivní zapojení lidí ve stanu

30.k

návštěvníků

1.k

sdílení hashtagu

500

produktů vyprodaných v rekordním čase

1.

historicky první pop up pro značku na festivale

Extroverts logo