Extrovertům se stále víc a víc darí profilovat ne jako dodavatel, ale partner klientů, který se snaží pomoct a se všemi aspekty event a experiential marketingu. Jsme moc rádi, že tomu tak je, i když je to po krůčcích. U klientů, kde tomu tak je potřebujeme mít silného accounta, a tak agenturu posiluje nový seniorní člověk, Jana Vidimová.
Posledních 5 let působila jako projektová manažerka v jiné agentuře, kde vedla projekty pro klienty na lokální i mezinádoní úrovni. Stojí za projekty Baťa the Brand (Bata Fashion Weekend 2017, 2018, 2019), Český Dům Euro (FAČR) nebo za dlouhodobým projektem České Unie Sportu ČUS Sportuj s námi. Působila taky jako Brand Manager Renaultu a 3 roky na mezinárodních eventech ve ŠKODA AUTO, konkrétně na Tour de France. Zeptali jsme se Jany, proč se po 5 letech rozhodla změnit působisko a čím se nám ji podařilo přesvědčit. "Počínaje projektem Bata Fashion Weekend jsem si uvědomila, že se ráda přesměruji od sportu a aut k móde, kosmetice a o to více se těším na práci a klienty, které budu v Extrovertech mít na starost" ˇřekla Jana. „Cílem Extrovertů je dělat projekty pro klienty nejlíp jak je to jen možné, s radostí a navíc s lidmi, které to baví. Sledují trendy, jsou inovativní, kreativní a pro mě velmi inspirativní. Proto se moc těším, že budu součástí takového teamu.” dodává.
Dostala na starost klienta Kérastase a MAN, protože má zkušenosti, jak s auty, tak s fashion a krásně se jí to vyváží. Další budou postupně přibývat jakmile se nám Janča plně udomácní v nových prostorách a v teamu.
Comments