top of page

REDKEN Conquest
Digitální kampaň

BRIEF

Byli jsme požádáni, abychom přinesli koncept a vytvořili online kampaň pro nové barvy značky Redken. Její ikonické barvy Shades EQ přinášejí inovativní technologii, která by mohla přinést mnoho nových klientů stávajícím kadeřníkům pracujícím se značkou, ale hlavně získat nové kadeřníky pro spojení s touto značkou a odklonit je od hlavních konkurentů.

#tvorba nápadů #online #sociální média #produkce

ŘEŠENÍ

Správně zacílit na kadeřníky na sociálních médiích je složitá práce. Najít ty relevantní pro značku ještě komplikovanější. Hledali jsme ty, kteří mají mysl umělce a chtějí se učit a dosahovat lepších výsledků. V první fázi jsme cílili jak na konečné spotřebitele a také kadeřníky obecně, ve fázi 2 a 3 jsme přinesli více detailů a zaměřili se více na umělecké cítění a kreativitu.

IN NUMBERS

16

statické reklamy

6

BIMS

430%

naplnění
nastavených KPI

bottom of page