
Sampling
Marketingová komunikace je velmi dynamický a proměnlivý obor a značky jsou neustále pod tlakem přijímat nové a nové kreativní řešení ke zvýšení povědomí o značce, podílu na trhu a prodeje.
Nejsme obyčejná eventová agentura, jsme spíše marketingová agentura a věříme ve strategii zážitkového marketingu - v umění motivace zákazníků k akci prostřednictvím nevšedních zážitků a interakce vyvolaných značkou. Jde o oživení značky a vytvoření dlouhodobého vztahu se zákazníky.
Experimentální marketing a sampling jsou „živé“ aktivity, které zahrnují přímou interakci se spotřebiteli v ulicích, nákupních centrech a dalších maloobchodních místech. ... Síla samplingu (tedy distribuce vzorků produktů) může být obrovská. Sampling / ochutnávky je ověřený nástroj marketingové komunikace, který může přinést velké výsledky a výrazně zvýšit povědomí o značce. Roadshow, festivaly, tematické promo akce, ... jsou ideální nástroje propagace.
Rádi navrhneme a zrealizujeme ten správný koncept samplingu pro váš produkt a upoutáme pozornost vašich cílových zákazníků.