Sampling

 

Marketingová komunikace je velmi dynamický a proměnlivý obor a značky jsou neustále pod tlakem přijímat nové a nové kreativní řešení ke zvýšení povědomí o značce, podílu na trhu a prodeje.  

 Nejsme obyčejná eventová agentura, jsme spíše marketingová agentura a věříme ve strategii zážitkového marketingu - v umění motivace zákazníků k akci prostřednictvím nevšedních zážitků a interakce vyvolaných značkouJde o oživení značky a vytvoření dlouhodobého vztahu se zákazníky.

Experimentální marketing a sampling jsou „živé“ aktivity, které zahrnují přímou interakci se spotřebiteli v ulicích, nákupních centrech a dalších maloobchodních místech. ... Síla samplingu (tedy distribuce vzorků produktů) může být obrovská. Sampling / ochutnávky je ověřený nástroj marketingové komunikace, který může přinést velké výsledky a výrazně zvýšit povědomí o značce. Roadshow, festivaly, tematické promo akce, ... jsou ideální nástroje propagace.

Rádi navrhneme a zrealizujeme ten správný koncept samplingu pro váš produkt a upoutáme pozornost vašich cílových zákazníků.

příklady

1/0
Extroverts logo